Hvis du vælger 'husk mig' vil du være logget ind på denne computer indtil du selv klikker 'Log ud'. Hvis dette er en offentlig computer bør du ikke vælge denne funktion.
Ja, som overskriften siger, er jeg tilbage i de to stillinger 'elevrådsleder' og 'dansklærer'. Derfor bestemmer jeg nu over jer alle, og jeg ser frem til elevrådsmødet, vi holder på fredag, eftersom jeg skal udvælge to elevrådsformænd på fredag. :) Jeg glæder mig til at se jer!
Ja, som overskriften siger, er jeg tilbage i de to stillinger 'elevrådsleder' og 'dansklærer'. Derfor bestemmer jeg nu over jer alle, og jeg ser frem til elevrådsmødet, vi holder på fredag, eftersom jeg skal udvælge to elevrådsformænd på fredag. :) Jeg glæder mig til at se jer!
Hvor herligt. :-)
Jeg tror, vi er nødt til at aflyse i dag. Der er ingen elevrådsmedlemmer udover sommerland123, som er nødt til at sige op, hvis hun får jobbet som matematiklærer..