Just Be Happy

Se side: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
momann offline
ƒSuperSpecialAwsomeƒ
Sker' der i skolen?
15-03-2010 (20:45)
Davsen ^^

På jeres skole, sidder i vil, som små engle og skriver smukt, time, efter timer :D

Menmmenmen!
Så kommer tidspunktet hvor i kan strække ben! Guderne har valgt, at kalde det "frikvarteret"
Og hvad sker der så der!!
Smadre folk hinanden? Eller begynder folk at snave gulvet?!!?!?

Her er nogle ting, som i kan svare på, som en start. I vælger self. ud efter, hvis i selv syntes vil være sjovt, at skrive et indlæg om ;D

- Hvad plejer der at ske' i et frikvarter, på din skole?
- Hvad er det sjoveste, dummeste, frygteligste, mærkeligste, der er sket i et frikvarter?o:
- Hvad er der sket i jeres frikvarter idag?

Glæder mig meget til at høre, hvad der sker på lige din skole ;P
For nogle gange, så sker' der vil underlige ting i et frikvarter, som der må skrives om 8D?
På forhånd tak d:

- Mathias Oldager
Cilja offline
jeg ser omvendte geder overalt
RE: Sker' der i skolen?
15-03-2010 (20:55)
- Hvad plejer der at ske' i et frikvarter, på din skole? folk sidder i kantinen og spiser og 5 min før går vi hen til det lokale vi skal være i.
- Hvad er det sjoveste, dummeste, frygteligste, mærkeligste, der er sket i et frikvarter?o: hmm.. der sker ikke rigtig mærkelige ting. folk opfører sig altid pænt.
- Hvad er der sket i jeres frikvarter idag? vi købte noget mad i kantinen, gik over til billedkunst og sad i solen og spiste og snakkede.
Produo8767 offline
Søger Totem Hoveder. Byt hvis du har
15-03-2010 (21:06)
Hader pigerne fra min klasse som åbenbart har brug for at sladre
I min klasse er det drenge vs pigerne xD
Yes i know!
Vi skal blive voksne men de er for provo!
Mirot offline
15-03-2010 (22:25)
Hader pigerne fra min klasse som åbenbart har brug for at sladre
I min klasse er det drenge vs pigerne xD
Yes i know!
Vi skal blive voksne men de er for provo!
Hvad er det der er så provo? o.o
Mirot offline
15-03-2010 (22:31)
Sidst redigeret:
Eh... i et "normalt" frikvarter blandt 8.-9. årgang er nogle drenge engang i mellem oppe at slås. Andre gange snakker de sammen, eller spiller nogle spil med f.eks. en bold inde i klassen (hvilket de ikke må)
Men ellers snakker drengene og pigerne sammen om alle mulige ting.
Vi piger sidder og snakker om alt muligt i stort set hvert frikvarter. Ofte går vi også ned til fællesrummet som bliver kaldt for Midt-i, hvor skoleboden er.
Andre spiller pool ved de to poolborde på skolen. Og nogle gange spiller "nørderne" wii, som er inde i Midt-i.

Altså... det foregår egentlig meget stille og roligt. Og drengene kan ofte sidde og snakke med os piger om ligeså mange forskellige ting som piger snakker om. :P

noget af det skøreste var nok at jeg og to af drengene fra min klasse øvede os i at moonwalke i FLERE frikvarterer i flere dage! :D

I dag sad jeg og to veninder inde i klassen og snakkede i det første frikvarter. I andet frikvarter gik vi ned til Midt-i, hvor vi også sad og snakkede, hah. Og så kom flere af vores veninder. En af mine bedste veninder og jeg fjollede lidt rundt og dansede, hah.
vCAMI offline
sommer|.
16-03-2010 (07:00)
Sidst redigeret:
- Det er meget forskelligt.. Nogle gange spiller drengene fodbold, andre gange er de ude på gangen hvor drengene og pigerne snakker sammen på tværs. Pigerne er mest indenfor, nu hvor det er lidt koldt udenfor og så snakker vi og hygger :DD.

- Tja.. der er sket rigtig meget o_o' men et af de dummeste ting som er sket - er at nogle af drengene fra min klasse skød sådan en lampe ned x_x.

- Det ved jeg ikke endnu? :/ - men igår gik jeg bare rundt og snakkede med mine veninder :b.
poipo offline
Noget med ost på.
16-03-2010 (14:34)
Nogen kysser (snaver) slåsser, mens nogen spiller tanktrouble (.com) Indtil læreren kommer så holder vi op. (Efter 5 min hvor vi får skæld ud af læren for ikke at have fundet vores pladser. Og så om igen)
vCAMI offline
sommer|.
17-03-2010 (06:56)
haha, sådan er det også ved os XD.
Sarah...1 offline
Hvad har du på hjerte?|
17-03-2010 (10:01)
Ved oss (Engang): Snaverri d;' bord-fodbold, lektie læsning hos nogen. og når vi er på computer pjækker de fleste og spiller spil og alt det på nettet d;' Nu: det samme undtagen snaverriet d;'
vCAMI offline
sommer|.
18-03-2010 (06:56)
altså det er meget forskelligt :DD.
- men der er ikke noget frikvarter som er det samme i: