Hvis du vælger 'husk mig' vil du være logget ind på denne computer indtil du selv klikker 'Log ud'. Hvis dette er en offentlig computer bør du ikke vælge denne funktion.
Inden TFC gik på standby kunne man skrive et indlæg i en debat og den var helt sikkert besvaret et kvarter senere det var jo meget rart. Nu er TFC ret langt væk fra den aktivitet (hvis man kan sige det) har lige tjekket det og da jeg kom ind og skulle skrive i debatter var der kun en der havde skrevet et indlæg idag og det er jo ikke særlig mange i forhold til den gang. Jeg synes det er lidt træls der ikke er så meget aktivitet i gruppen længere men hvad synes i ?
TFC har jo stået standby i et stykke tid. Så det kunne jo være at Habbo'erne ikke rigtigt har lagt mærke til at TFC nu er åbent igen! Så bare vent. Der skal nok komme go' aktivitet i gruppen!
Inden TFC gik på standby kunne man skrive et indlæg i en debat og den var helt sikkert besvaret et kvarter senere det var jo meget rart. Nu er TFC ret langt væk fra den aktivitet (hvis man kan sige det) har lige tjekket det og da jeg kom ind og skulle skrive i debatter var der kun en der havde skrevet et indlæg idag og det er jo ikke særlig mange i forhold til den gang. Jeg synes det er lidt træls der ikke er så meget aktivitet i gruppen længere men hvad synes i ?
Woww? TFC ligger nummer 1?
Aahahahahah det sandt! - Det da fordi jeg ikke er aktiv Sille?
I skal ikke klage over det, da debat grupper bare ikke er så interesante mere. I ligger på første pladsen, af grupper som er mest aktive. Det betyder, at I har den bedste aktivitet. Det er langt fra så godt som før, men det er OK. Debatter er bare ikke så.. Hot mere.